Wednesday, February 9, 2011

Pok Nik Buat Lawak Lagi

Kerajaan Kelantan pimpinan PAS hari ini memberi jaminan tidak akan menaikkan tarif air kerana mengambil kira bebanan yang ditanggung rakyat berikutan kenaikkan beberapa barangan keperluan harian.

Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat ketika memberikan jaminan itu berkata, kerajaan negeri sepatutnya menaikkan tarif air pada Oktober tahun lalu.

"Bagaimanapun setelah mengambil kira bebanan yang ditanggung rakyat ekoran kenaikan beberapa barangan lain antaranya petrol, kerajaan negeri membuat keputusan tidak akan menaikkan tarif air," katanya kepada pemberita selepas mesyuarat exco kerajaan negeri di Kota Bharu hari ini.

Nik Abdul Aziz bagaimanapun tidak mengulas lanjut mengenai tempoh jaminan kerajaan negeri untuk tidak menaikkan tarif air itu. SINI

---------

Taif air tak naik!!
Tapi air tak ada... (patut la xperlu dinaikkan)
Air berkarat (Kalau rezeki baik, dapat Milo.. Kalau kurang baik dapat Teh O..cuma perlu tambah gula aje)

Parti Isle PAS perlukan 17 tahun lagi untuk rakyat Kelantan mendapat air yg sempurna.. Perhggg..maknanya lagi 17 tahun baru PAS nk buat kerja.. (20 + 17= ??)

Bagi Nik, tempoh jaminan tiada kenaikkan tu tak ada lagi (modal PRU13 ni), cite macam caj parking yg dinaikkan oleh MPKB-Bandar Raya Isle aje.

Kalau kita buka kepala paip, keluar oksigen (angin), meter akan berpusing juga.. ada caj tu. Pok Nik akan caj penggunaan oksigen pula.. hek hek.

No comments:

Post a Comment

Salam,

Kepada penjenguk Blog, Jika ingin meninggalkan komen, sila letak nama pena atau nama singkatan. Tulis dengan bahasa yang baik dan mudah. Bahasa atau ayat kutuk-kutuk, provokasi, maki makian adalah dilarang..

Wassalam...