Friday, May 6, 2011

Keluar PKR masuk DAP

“Ada banyak sebab mengapa Chegubard memutuskan untuk keluar, dengan ada halangan kepada dia daripada menjalankan program, aduan Chegubard mengenai pemilihan pusat tahun lalu juga belum selesai sampai sekarang” kata seorang rakan Badrul Hisham dari Negeri Sembilan ketika dihubungi wartawan The Malaysian Insider.

Laman itu melaporkan wartawan mereka turut mendapatkan pengesahan dari ibu pejabat PKR berkenaan dengan status Chegubard.

“Saya ada dengar Chegubard sudah berkongsi pendiriannya dengan beberapa pengikut dan penyokongnya baru-baru ini”, kata sumber itu.

Difahamkan pemimpin kanan PKR juga telah mengetahui keputusan Chegubard itu, yang akhir tahun lalu turut menolak pelantikan sebagai penolong setiausaha agung PKR selepas tewas pemilihan.

Ketika ditanya parti yang bakal disertai Chegubard, sumber memberitahu kemungkinan besar DAP.

“Kemungkinan besar DAP, sebab parti itu memerlukan ahli-ahli dan pemimpin-pemimpin Melayu di mana Chegubard merasakan boleh menyumbang melalui DAP” katanya.

Sumber : SINI

-----
* Jadi boneka DAP la best, DAP sekarang teramat-amat mengalu-alukan orang Melayu join mereka, boleh jadi calon Melayu di kawasan Melayu untuk DAP, PAS dan PKR gigit jari bila DAP kuat. DAP memang hebat!

No comments:

Post a Comment

Salam,

Kepada penjenguk Blog, Jika ingin meninggalkan komen, sila letak nama pena atau nama singkatan. Tulis dengan bahasa yang baik dan mudah. Bahasa atau ayat kutuk-kutuk, provokasi, maki makian adalah dilarang..

Wassalam...