Sunday, May 1, 2011

Ladang Rakyat - Mana Hitam Putih?

Apa kes perjanjian hitam putih, Bazaar Tok Guru main janji mulut je

KOTA BAHARU 1 Mei - Barisan Nasional (BN) Kelantan hari ini menggesa kerajaan Kelantan mengemukakan laporan secara “hitam putih” mengenai projek Ladang Rakyat.

Pengerusinya, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata, laporan itu perlu demi menjawab pelbagai persoalan dan isu mengenai projek terbabit yang sudah sekian lama berbangkit.

"Kita minta kerajaan Pas Kelantan bersikap telus dalam perkara ini dan kemukakan maklumat terperinci berapakah jumlah tanah diberikan, berapakah perolehan kerajaan negeri dalam hasil perhutanan dan ladang yang diterokai dan siapakah syarikat yang terbabit,” katanya kepada pemberita selepas perasmian Konvensyen BN, di sini.

Mustapa yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri berkata gesaan itu adalah antara lima resolusi yang dibawa pada konvensyen sehari BN tersebut. - Bernama

No comments:

Post a Comment

Salam,

Kepada penjenguk Blog, Jika ingin meninggalkan komen, sila letak nama pena atau nama singkatan. Tulis dengan bahasa yang baik dan mudah. Bahasa atau ayat kutuk-kutuk, provokasi, maki makian adalah dilarang..

Wassalam...