Tuesday, May 10, 2011

Nyawa Azizah Terancam, Selamatkan Kak Wan!

Di dalam laporan itu, Abdullah Sani Said tidak menyebut sama ada beliau diliwat oleh suami Wan Azizah atau tidak tetapi mendakwa terdapat unsur sabotaj pada kereta Mercedes Benz S350 yang dipandunya dengan Wan Azizah dan Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor sebagai penumpangnya.

Sekiranya siasatan itu mendapati ada unsur-unsur sabotaj, maka satu Suruhanjaya Siasatan DiRaja hendaklah ditubuhkan. Sementara itu demi keselamatan Wan Azizah dan keluarganya, saya gesa Menteri Luar Malaysia segera menghubungi Duta Turki Ke Malaysia memohon disiapkan tempat penginapan sementara kepada keluarga berkenaan kerana rakyat Malaysia amat prihatinkan keselamatan mereka.

NGO Hak Asasi Wanita terkemuka di seluruh dunia juga hendaklah menghantar penyiasat mereka untuk menyiasat sekiranya terdapat masalah domestik dalam rumahtangga Wan Azizah yang memungkinkan ancaman ke atas nyawa Wan Azizah berpunca daripadanya.

Memandangkan Parti Keadilan Rakyat terkenal dengan taktik kotor dan suka mengamalkan taktik melukai diri sendiri demi menagih simpati, World Health Organisation (WHO) digesa segera menghantar sekumpulan pakar psikiatri bagi membuat diagnosis terhadap mereka yang terdekat dengan Wan Azizah.

Cerita panjang boleh baca : Kick

----
Kalau terjadi apa-apa kepada Kak Wan, alasan 'jam omega' hilang semasa kemalangan akan di PC kan.

No comments:

Post a Comment

Salam,

Kepada penjenguk Blog, Jika ingin meninggalkan komen, sila letak nama pena atau nama singkatan. Tulis dengan bahasa yang baik dan mudah. Bahasa atau ayat kutuk-kutuk, provokasi, maki makian adalah dilarang..

Wassalam...