Sunday, April 10, 2011

Anwar Tak Perlu Serahkan Jam 'Tu'.


Anwar tidak perlu serahkan jam 'Omega' 'itu' untuk membuktikan yang keluarganyalah yang menyimpan 'jam tersebut'.

Kerana jam (tempahan khas) yang dijadikan bahan/barang bukti telah diserahkan oleh Dato' Eskey kepada polis, jadi tidak perlu timbul soalan 'kemana jam itu' ataupun soalan 'polis tak minta jam tu'.

Buat apa polis nak minta 'jam tu' sedangkan polis dah ada jam tu.

Tak memasal Anwar terpaksa bersilat poosing kaitkan Najib dengan Altantuya pulak. Kita dah sedia maklum PM dah beberapa kali ditanya soalan tersebut semasa isu itu panas, PM dan bersumpah atas masjid dan tempat lain, 'cerita' rekaan RPK iaitu balaci Anwar, mengatakan Rosmah ada ditempat ketika pembunuhan model tersebut, walhal Rosmah berada di majlis anak yatim. Alibi Rosmah banyak, last2 RPK lari. Alibi Anwar hanya 'perut' yang tak berapa buncit.

Apapun, sy respek sama itu wartawan (katanya 8TV) yg ajukan soalan jam Omega (walaupun dah tak perlu tanya), anda pandai main angin itu Anwar sampai dia bersilat tempang dan terkangkang. Respek ooo.

No comments:

Post a Comment

Salam,

Kepada penjenguk Blog, Jika ingin meninggalkan komen, sila letak nama pena atau nama singkatan. Tulis dengan bahasa yang baik dan mudah. Bahasa atau ayat kutuk-kutuk, provokasi, maki makian adalah dilarang..

Wassalam...