Tuesday, July 27, 2010

WC2010-Punca Argentina Kalah dan Kegagalan Messi


Berikut adalah punca utama kekalahan Argentina dan kegagalan Messi mempamirkan permainan menarik.. heheheh









Berita:

BUENOS AIRES 28 Julai - Khidmat Diego Maradona sebagai jurulatih Argentina berakhir hari ini selepas Persekutuan Bola sepak Argentina (AFA) memutuskan untuk tidak memperbaharui kontraknya.

Masa depan Maradona disangsikan selepas Argentina ditewaskan Jerman pada suku akhir Piala Dunia di Afrika Selata awal bulan ini.

“Jawatankuasa eksekutif telah sebulat suara untuk tidak memperbaharuai kontrak Diego Armando Maradona sebagai jurulatih pasukan kebangsaan,” kata jurucakap AFA, Ernesto Cherquis Bialo dalam sidang media selepas mesyuarat jawatankuasa itu.

Khabar angin bahawa kontrak Maradona sebagai jurulatih Argentina yang disandang sejak November 2008 tidak disambung sudah bertiup sebelum pengumuman itu dibuat.

Ahad lalu Maradona memberitahu media tempatan bahawa beliau mahu meneruskan khidmatnya tetapi jika dia dibenarkan memilih pembantunya. - Reuters

2 comments:

  1. Senak tu..

    Boleh kena uluran kronik camni

    ReplyDelete
  2. 1. Pegang
    2. Sentap
    3. Tarik

    Adoila

    ReplyDelete

Salam,

Kepada penjenguk Blog, Jika ingin meninggalkan komen, sila letak nama pena atau nama singkatan. Tulis dengan bahasa yang baik dan mudah. Bahasa atau ayat kutuk-kutuk, provokasi, maki makian adalah dilarang..

Wassalam...