Wednesday, March 30, 2011

Adoi!! sakit perut aku gelak..hahaha


Hari ini hari lawak seMalaysia

Cerita 1, pasal lawak golek2:

KUALA LUMPUR – Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) dari Parti Keadilan Rakyat (PKR), Shamsul Iskandar Mohd. Akin mendakwa beliau memiliki beberapa video skandal seks yang melibatkan pemimpin-pemimpin UMNO dan Barisan Nasional (BN).

Menurut Shamsul, meskipun pakatan pembangkang memiliki beberapa video tersebut, pihaknya tidak akan menggunakan isu-isu sedemikian memandangkan ia adalah tindakan tidak bermoral yang sepatutnya tidak diamalkan oleh mana-mana parti politik di negara ini.

“Kita juga punya video-video skandal seks yang melibatkan pemimpin UMNO dan BN, namun kita tidak dedahkan kerana ia bertentangan dengan prinsip moral,” katanya, di sini hari ini.

Tetiba teringat video CSL ; Baca sini sepenuhnya

Cerita 2 Fasal jam omega SE

XCLUSIVE! The Lifestyle section of this HACK WRITER blog heard rumours from the international Rich and Famous grapevine (korang ingat lekeh ke blog ni) about Omega planning to issue a Special Edition watch to capitalise on the current lurid sex video and allegations.

We have received images of the watch, and also a special logo, through an anonymous source in Petaling Street who claims to have insider contacts in Omega. He said the new logo "will be relevant"... whatever that means: Baca penuh sini

Cerita 3 fasal perangkap seks :

Yg belum baca, boleh baca sini : Wikileaks Dedah Anwar Ibrahim Diperangkap Oleh Mahathir (Perangkap Seks)

No comments:

Post a Comment

Salam,

Kepada penjenguk Blog, Jika ingin meninggalkan komen, sila letak nama pena atau nama singkatan. Tulis dengan bahasa yang baik dan mudah. Bahasa atau ayat kutuk-kutuk, provokasi, maki makian adalah dilarang..

Wassalam...